Od samego początku podkreślam, że nie udałoby mi się tak obszernie i szczegółowo poruszyć pewnych tematów, gdyby nie cudowne ekspertki, które zgodziły się odpowiedzieć na kilka moich pytań. Dzięki nim treść książki nie tylko wskaże Ci drogę promocyjną, ale także wyjaśni z jakim kosztem trzeba się liczyć tworząc własną stronę/sklep, jak zorganizować legalny konkurs, co zrobić gdy nasz tekst wycieknie do sieci oraz czy na Tik Toku nie może Cię zabraknąć.
Jestem przekonana, że wiele z tych wypowiedzi pozwoli Ci spojrzeć na pewne tematy z zupełnie innej perspektywy. A to naprawdę wiele daje, i nawet jeśli nie wykorzystasz tej wiedzy w te chwili to jestem pewna, że do niej wrócisz!
Klaudia Łapa

Klaudia działa w branży od 2017 roku, jest twórczynią kursów
i szkoleń, ale także prowadzi indywidualne konsultacje.
Na biznes, także ten mały, patrzy całościowo i szuka obszarów,
które można zautomatyzować, dzięki temu zdejmuje z barków
przedsiębiorcy wiele zadań. Tworzy strony internetowe, sklepy,
platformy kursowe, ale również planuje strategie sprzedażowe
oraz sprzedaż dzięki newsletterowi, także wykorzystując do tego
automatyzacje.
www.paniodklikania.pl
Izabela Kaźmierczak-Kamiennik

Izabela Kaźmierczak-Kamiennik znana jest w sieci jako Prawnik
Izabela.
To ona prawnicze slogany tłumaczy na prosty język
zrozumiały dla każdego. Wspiera mikrobiznesy, małych
przedsiębiorców, ale także pracowników. Chce edukować
przede wszystkim w zakresie prawa pracy, RODO a także prawa
w kwestii prowadzenia działalności online. Jeśli więc tworzysz
stronę oraz sklep, to właśnie Izabela pomoże Ci w kwestiach prawnych, tworząc specjalnie dla Ciebie dokumenty i regulaminy.
www.prawnikizabela.pl
Weronika Modzelewska

Weronikę Modzelewską w sieci znajdziecie jako Przystanek
Internet.
Pomaga kobiecym firmom wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do budowania marki osobistej i zasięgów.
Marketerka, szkoleniowiec i autorka książki „Internet możliwości”.
Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy firmy i marki osobiste wykorzystywania możliwości wideo i budowania zasięgów.
www.przystanekinternet.pl
Natalia Stojanowska

Natalia Stojanowska jest specjalistką od organizowania konkursów, a także autorką e-booka na ten temat, i zgodziła się
o konkursach nieco opowiedzieć. Jeśli jednak dla Ciebie nadal
będzie to zbyt mało, zapraszam do zapoznania się z jej książką:
„Konkurs w social mediach. Jak przeprowadzić go zgodnie
z prawem”.
Natalia jest radcą prawnym i mediatorem. Wspiera przedsiębiorców, którzy działają w sieci, w zakresie e-commerce, RODO oraz e-marketingu.
www.stojanowska.com