Być może pierwsza myśl to bilboard? Może reklama w sieci? Pewnie tak. Ale jeśli coś sprzedajesz to najprościej zaopatrzyć się w torby, które przyciągaja wzrok i nie lądują w śmieciach po przyjściu do domu. Czyli papierowe torby z nadrukiem Twojego logo. Prawda, że sprytnie?

Papierowe torby z nadrukiem to chyba najlepszy sposób reklamy dla firmy. Mamy zakodowane, że taka papierowa torba, jeśli dobrze wykonana, czyli trwała zostaje odłożona w domu i jeszcze wykorzystana w przyszłości. Czy nie robicie tak? Kupujecie coś, wracacie do domu z torbą i ląduje w jakimś magicznym miejscu. Bo przecież się przyda. I takie „przydasie” ja popieram, bo to jednak jakiś realny wpływ na nasze otoczenie, którego wcale nie trzeba zasypać śmieciami. Zresztą papierowa to nie foliówka.

Atutem takich toreb jest możliwość dopasowania wielkości, rozmiaru, ale także koloru, nadruku, są wytrzymałe i estetyczne! To chyba najważniejsza ich cecha, że w gruncie rzeczy są całkiem eleganckie. Mam tu na myśli oczywiście porządnie wykonane torby, a nie takie, które zanim zdążymy wrócić do domu są już uszkodzone. To jednak zdarza się tylko w przypadku kiepskiej jakości toreb w sieciówkach, gdzie liczy się ilość, a nie jakość. Jednak niewielkie firmy przykładają wagę do każdego klienta i nie pozwolą sobie na bubel.

Nie wiem, jak inni, ale ja jestem za tym by stawiać na taki rodzaj reklamy. Zasypywanie świata mnóstwem ulotek, reklam, albo bombardowanie wyskakującymi okienkami w sieci jest jednak drażniące i uciążliwe. Moim zdaniem nienachalna reklama to zawsze wyjście najlepsze.

A oprócz loga na torbie papierowej urocze są drobiazgi, jak długopisy – każdy przecież musi jakiś mieć wrzucony do torby! A najlepiej kilka, bo jednak znaleźć go zawsze jest problem… Lubię też breloczki z takich przydatnych, ale kalendarzyk włożony do portfela albo zakładka do książki też jest elementem, którym nie pogardzę!