komnata strachu

Gier u nas coraz więcej, choć przy Milce czasem trudno grać. Ale próbujemy! Najbardziej odpowiadają nam te mniejsze pudełka, które Szymon wrzuca do plecaka jadąc do kuzynów albo do dziadków – tam zawsze trafi się ktoś, kto chętnie zagra!

Gra jest przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia, może ich być od dwóch do czterech. A pojedyncza rozgrywka trwa około 20 minut, więc dziecko nie zdąży się znudzić. W opakowaniu znajduje się 20 żetonów strachów oraz 55 kart, a także włącznik światła. Zaintrygowani?

Karty układamy w 3 stosy, a każdy gracz dostaje 5 takich samych żetonów. Każda runda to odkrycie trzech kart i… refleks! Kto jest najszybszy i symbolicznie zapali światło ten wygrywa rundę. Zwycięzca to ten, kto wygra rund najwięcej, a co się z tym wiąże zbierze najwięcej kart.

Nie jest wcale tak łatwo, bo nie tylko trzeba wysunąć strachy mieszczące się na kartach. Niektóre karty są specjalne i strachy trzeba układać w odpowiedniej kolejności, albo wysunąć tylko te, których nie ma na obrazkach. No nie zawsze to jest takie proste, ale jest emocjonująco! To na pewno!

Na stronie Naszej Księgarni znajdziecie filmik dotyczący gry, kliknij <tutaj>.