O pozycjonowaniu stron można by pisać godzinami, prawda jest jednak taka, że ile bym o tym nie czytała są ode mnie lepsi. Wiadomo, że za specjalistami stoją lata nauki, praktyk, nieustannych kursów i szkoleń. To nie jest moja tematyka, więc oczywistym jest, że wiem tyle co nic. A przecież gdy wpisujesz coś w wyszukiwarkę to nie przeglądasz kilkunastu stron z wynikami. Zerkasz na kilka pierwszych wyników, na pierwszą stronę, bo na drugą przechodzisz już naprawdę rzadko. Prawda?
Większość z nas tak robi, jeśli więc twoja strona nie znajdzie się w czołówce to pewnie nikt na nią nie zajrzy. Nie zajrzy, więc nie pozna twojego produktu, a co za tym idzie nie kupi go. Wielka strata, a przecież to nic wielkiego, każdy z nas kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt razy dziennie wyszukuje czegoś w Google. Kilkadziesiąt okazji dziennie by znaleźć się na pierwszej stronie i stać się wyborem potencjalnego klienta.
Pozycjonowanie
Tylko tu nie wystarczy fajne zdjęcie i dobry tekst, bo ten tekst musi być nafaszerowany odpowiednimi słowami. A o tym, które słowa są odpowiednie można by napisać kilka książek. Albo stracić lata na naukę. Wiadomo, że piszemy teksty o odpowiedniej długości, dodajemy nagłówki, wyróżnienia, pamiętamy by słowo kluczowe pojawiło się kilka razy. Często strony automatycznie nas kierują. Ale to za mało!
I gdyby było to takie łatwe to twoja konkurencja zrobiłaby dokładnie to samo i nadal bylibyśmy w punkcie wyjścia, bo walka o czołówkę byłaby wyrównana.
I tu pojawia się specjalista! Afterweb nie tylko podpowie co poprawić, nie tylko podsunie odpowiednie słowa kluczowe, dodatkowo także prześwietli twoją konkurencję i sprawi, że będziesz od niej lepszy. A to co przekonuje mnie dodatkowo to regularne raporty. Czyli nie ma działania w ciemno, tylko ty wiesz co się dzieje i jakie są efekty tej pracy.
Podpowiem, że na ich stronie można sprawdzić, jak wyglądałby wycena działań w Twoim przypadku.