Jak być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce?

Brak opisu.

Odwieczny problem każdej osoby działającej w sieci to wskoczenie wysoko w wyszukiwarce Google. Staję na głowie, próbuję, myślę, działam i… czasami się uda. Dobra, rzadko. Właściwie raz albo dwa. Nie jest to spełnienie marzeń, ale… tak to jest jak się człowiek nie zna.

Natomiast na wszystko jest recepta, bo przecież Google na samej górze wyrzuca w wyszukiwarce linki sponsorowane. Więc właściwie wysoką pozycję możemy sobie zapewnić w kilka minut. Prawda jest jednak taka, że sama się na tym nie znam i nie miałabym odwagi próbować się nauczyć. Mam wrażenie, że tutaj – jak wszędzie – nie wystarczy zrobić kampanii, należy ją ustawić dobrze. A jaką mam pewność, że miałabym szczęście żółtodzioba i zrobiła to dobrze? Żadną. Szkoda też marnować pieniądze na nieudane próby, jeśli mogę to najzwyczajniej w świecie zlecieć specjaliście.
Nie będę ukrywać, chciałabym kiedyś nauczyć się jak ustawiać takie kampanie, ale w tej chwili szkoda mi czasu na naukę. Mam wiele innych

Kampanie Reklamowe w Afterweb dotyczą także Google Adwords, co ciekawe okazało się, że takie działania dzielą się na linki sponsorowane, remerketing, reklama Display i zakupy Google. I już ten spis uświadomił mi, że jednak nic nie wiem. Totalnie nic. Co więcej zupełnie nie wiedziałabym jak się za to zabrać. Natomiast wiem na pewno, że oprócz pozycjonowania to kolejny krok, który każdy na poważnie działający w sieci musi zrobić.
Wiecie, że kiedy tylko ruszy taka kampania, natychmiast widoczny jest efekt? Dodatkowo mamy nieustanny wgląd w efekty kampanii i w razie czego można ją zmodyfikować, a – nie ukrywajmy – z wyszukiwarki Google korzysta większość użytkowników sieci. Już to świadczy o tym, do jak wielu osób mamy szansę dotrzeć!
A tutaj dodatkowo to specjalista po rozmowie z nami ustala jaką mamy grupę docelową, cele, dobierze z nami słowa kluczowe, a potem będzie monitorował kampanię, odpowiednio modyfikował, a nam tylko raportował postępy.

A na podlinkowanej przeze mnie wyżej stronie możecie wypełnić formularz, który pozwoli za darmo wycenić kampanię odpowiadającą potrzebom Waszej działalności.

Może Ci się również spodoba