Właściwie każdego dnia jesteśmy wystawiani na próbę przez reklamy. Zupełnie nieświadomie. Ile razy, już stojąc przy kasie, choć zakupy były z listą w dłoni sięgasz po batonik, bo jest w zasięgu ręki? Dobrze wyeksponowany produkt ma Cię skusić, masz to zrobić impulsywnie, bez zastanowienia, odruchowo. Dla nas wabik, dla sprzedawców standy kartonowe to idealny pomysł na zwiększenie zarobków!

Standy kartonowe widzimy wszędzie, bo są niedrogie, łatwe do ustawienia w dowolnym miejscu, dostosowane do potrzeb przedsiębiorców. Jednym słowem to idealny pomysł, by nam-klientom, podsunąć kolejny produkt w sprytny sposób. W końcu należy przyznać, że dobrze wyeksponowane produkty kuszą bardziej niż zapchane półki, gdzie trzeba szukać odpowiedniej rzeczy. Jeśli do tego koszt produktu nie jest zbyt duży to wrzucenie go do koszyka jest niemal odruchowe. Prawda? Kto z nas nie zrobił tak chociaż raz w życiu? 😀

Producent standów kartonowych ST-Print w swojej ofercie ma cały ogrom stojaków. A i tak można na stronie znaleźć informację, że chętnie wykonają produkt według pomysłu klienta. Nie miałam pojęcia, że standy kartonowe mogą być tak różne! Stojaki mogą być stojące, mogą mieć półki, są też płaskie w dowolnym kształcie, albo totemy – można dzięki temu uzyskać odpowiednią powierzchnię nie tylko na wyeksponowanie produktów, ale także spory obszar na nadruk reklamowy.

Od razu przychodzi mi do głowy pomysł na mnóstwo zastosowań takich płaskich standów. Choć pewnie moje pomysły na „domowy” użytek nie są do zrealizowania, bo mąż by mnie pogonił… 😉
A tak zupełnie serio to stanowczo wolę takie reklamy, które stoją między półkami sklepowymi i mnie kuszą niż wysyp reklam w telewizji, kretyńskich spotów, migoczących banerów i innych denerwujących bajerów. Wersje kartonowe mają za to wiele zastosowań i choć mniej nachalny to równie – albo nawet bardziej – skuteczny efekt.

Jakie reklamy przemawiają do Ciebie najbardziej?